Söndag

Nu är det förmiddag här och vi alla har precis vaknat typ. Eller, jag har varit vaken två timmar men legat kvar och dragit mig i sängen. Men nu är det dags att kliva upp! Idag har jag ingen aning om vad som händer. Kanske Eureka ikväll? Får se! Rätt skönt också, ibland vill man bara vara.

Gårdagen var rolig faktiskt. En av de bättre gånger i IV. Vi var på samma fest i sex timmar men det kändes som två. Har som vanligt inga bilder för jag lämnar alltid telefonen hemma, av många anledningar, haha. Efter att festen dog ut så tog vi en taxi hem, köpte donken på hemvägen och spenderade kvällen här med alla härliga människor & grannar. Bra skit det också!

Hittade flera bilder på Melinas (melinas.devote.se) blogg från grillkvällen i fredags. Det kan jag bju på så länge!

Kommentarer:

1 Anna:

skriven

Åh, vad mysigt det ser ut! Som taget ur The OC typ ;)

Svar: Jaha okej, det är så pass länge alltså? Då har du ju lyckats hålla det privat ja, det är ju bra.. Men skönt att det är bättre mellan er nu i varje fall :)

Var dem? Åh! Jag hade också velat vara där.. Hon var ju såå fin! Har du fått se några videos eller bilder ännu då? :)

2 Anna:

skriven

Svar: Haha, just det ja.. Det har jag inte ens tänkt på ;)

Ja, jag såg att det inte var länge hon var med. Det är ju inte direkt att co hosta :) Men men, dem fick ju se henne i varje fall. Och det är ju alltid bättre än inget :) Hon har ju det :)

Kommentera här: