Onsdag

Nu är klockan snart åtta på kvällen och jag väntar på Jasmine & Lisa som kommer hem snart och då skall vi åka till Ralphs och handla mat. Det behövs verkligen. Vi tänkte ha filmkväll sen så jag skall köpa extra god middag! ;) Ibland får man vara lat... Annars så har jag, Lisa, Jasmine & Axel varit i skolan och lunchat, sedan tog jag och Jazzz oss till biblioteket där jag pluggade inför mitt departmental test i English Reading imorgon. Imorgon planerar vi tjejer också att gå downtown och parta!! Kul skall det bli :)

Om tre veckor är jag hemma igen. TRE VECKOR, vet ni hur lite det är!? Förstår inte vart denna termin tog vägen. Förra terminen kändes ändå som 4 månader, men fattar inte vad som hände med denna. Det är läskigt, på riktigt. Det gör mig sorgsen. Detta är mitt hem, men inte om tre veckor längre. SHIT. Det ger mig gåshud.

Ääeh, nu avslutar vi detta inlägg med en söt bild på mina roomies som jag fick på Snapchat häromhelgen, har lite brist på egna bilder- SÖTPLUPPAR.

Kommentarer:

1 Anna:

skriven

Galet vad snart det är! Känns som att du nyss skrev att du skulle åka.. Haha, tiden går fort när man har roligt!

Vad har du för planer när du är hemma i Sverige igen då? Eller har du tänkt så långt? :)

2 Madeleine:

skriven

sv: Tss, du är söt du :)
Själv är jag dunder avis på dig och ditt lilla liv utanför Sverige. Önskar att jag var så tuff ^^

Kommentera här: