Monday

Då var det måndag igen! Helgen gick skitsnabbt men den har också varit riktigt rolig :) Trots att det inte blev så mycket fest så har det ändå varit en grym helg. Igår spenderade jag och Jasmine stor del av eftermiddagen uppe på Mesa där vi handlade mat och åt lunch på Subway. Riktigt gott ju, jag har aldrig direkt ätit det hemma och lär nog inte börja sen heller med tanke på hur dyrt det är hemma, haha. 28 respektive 40 kr här för halv och lång smörgås. Lite skillnad ;)

Hursomhelst. Sen kom vi hem till Lisa och Axel som lagade mat och sedan spenderade vi bara dagen och kvällen med mat, prat och mys. Topp söndag!

Idag är jag ju ledig så jag vet inte riktigt vad jag skall hitta på.. Skall iallafall tvätta våra sängkläder när Lisa kommer hem. HAHA gud vad tråkigt det lät. Nu måste denna dagen bli lite händelserik!

Kommentarer:

1 dinbästaroomielisafisa ;);):

skriven

Fin tjej hej på dig :D <3

Kommentera här: