Lugn torsdag

Idag fick jag reda på att jag är klar i min English Writing class! Vi hade vårt departmental test idag och vi sysslar just nu med vår sista essay men efter min andra draft säger min lärare att den är perfekt och klar för portfolio. Blev sjukt lycklig! Känns skitskönt. Så nu har jag bara två kurser kvar, och en av dem tar slut nästa torsdag när jag haft departmental test i den engelska kursen också. Så, vad skall jag göra nu i månad? Haha.. Så total motsats från förra terminen, slet med finals hela sista månaden och pluggade nästan ihjäl mig. Men nu är det ett minne blott, tack och lov.

Bara en lektion kvar sedan är det helg. Känns väldigt bortskämt nu när jag tänker på det. Jasmine och Lisa skall ut och festa downtown ikväll och jag funderar på att hänga på, men måste fasen skärpa mig med utgifter nu, allt måste gå runt tills jag åker hem så får se vad det blir. Men hade faktiskt varit sjukt roligt.

Nåja.. Skall läsa min lilla läxa tills lektionen nu, ett kapitel ur The Secret Life of Bees. Finns en film av den, funderar på att se den. Riktigt bra bok!

Kommentarer:

1 Amanda:

skriven

Filmen är också bra! :)

Kommentera här: