Helg

Lite lat med uppdateringen men jag har inte haft någon blogglust, illa.. Sedan jag skrev sist har vi fått helg och i torsdags var vi i The Alamo och drack med grannar och lekte pantgömme (stavning?) och det har jag nog inte lekt sedan jag var 10 år. Riktigt, riktigt kul var det! Kul att bara dricka lite smirnoff, leka, springa, gömma sig, skratta. Ja ni hänger med! ;P

Igår grillade jag, Lisa, Jasmine & Axel kött, åt potatisgratäng, sallad och sås. Det blev riktigt gott :) Det var skönt att bara grilla och chilla hemma. Vi vart helt slut efter en dag på stranden. Igår var det 31 grader här, kokade nästan!

Förmiddagen idag spenderade jag med tvätt och sedan försvann dagen iväg på något konstigt sätt för helt plötsligt vart klockan 18, så vi bestämde oss för att gå ner till restaurangen vid stranden och käka middag, väldigt mysigt! Efter det tog jag och Andrea en omväg hem för att köpa godis. Vi har nu spenderat kvällen med massa tända ljus, en brasa, gotta, spel och mys! Emelie & Melina kom över också, härliga tjejer! :)))

Nu blir det bingen! Kl är ca 00.30 här nu, natten till söndag.. Så godmorgon på er där hemma ;) Ni är ju lite före.

Kommentera här: